Kvalitnerosty.sk  /  Reklamácia

Reklamácia

1. ZODPOVEDNOSŤ ZA CHYBY TOVARU A ZÁRUKA

  • Ako záručný list k zakúpenému tovaru vám slúži Faktúra – daňový doklad, ktorá bude priložená k zasielanému tovaru. Záruka na výrobok je platná od dátumu jeho prevzatia od dopravcu.
  • Pokiaľ je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru av prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, všetok tovar je poistený. Na základe vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavretí škodovej udalosti s dopravcom poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový výrobok. Podpísaním prepravného listu kupujúcim kupujúci súhlasí s jeho prevzatím a potvrdzuje, že dorazilo nepoškodené vinou dopravy. Na neskoršie reklamácie spôsobené vinou dopravy nemožno brať ohľad a budú zamietnuté.
  • Záručná doba všetkým osobám, používajúcim výrobok na účel podnikania alebo obchodu s daným výrobkom, nie je stanovená Občianskym zákonníkom a stanovuje ju konkrétny dovozca tovaru do SR. Záručná doba uvedená na našich stránkach je určená pre koncových zákazníkov, nie pre firmy (nákup na IČ).
  • V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (tzv. rozpor s kúpnou zmluvou), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; ak nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť.
  • V prípade, že nie je reklamovaný tovar osobne odovzdaný na reklamáciu predávajúcemu, je kupujúci zodpovedný za prepravu a prípadné škody pri nej spôsobené. Na prepravu reklamovaného tovaru používajte výhradne originálne obaly. Zásielka by mala byť poistená.


2. POSTUP REKLAMÁCIE

  • Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte nasledujúci chronologický postup
  • Napíšte na info@poro.cz, kde uvediete typ výrobku, číslo Faktúry a popis závady.
  • Do dvoch pracovných dní Vám budú zaslané informácie o ďalšom postupe (adresa na ktorú tovar zašlete)
  • Pri zasielaní tovaru na reklamáciu ho nezasielajte na dobierku, také zásielky nebudú prevzaté a vracajú sa späť k odosielateľovi. Zásielku pri odoslaní na reklamáciu poistite.


3. NEOPRÁVNENÁ REKLAMÁCIA

  • Predávajúci si vyhradzuje právo v prípade, že objednávajúci tovar nakúpil na IČO (nákup riadiaci sa obchodným zákonníkom), účtovať si skutočne vynaložené a riadne doložiteľné náklady na vybavenie neoprávnenej reklamácie.